Tant se'n fot, 6b

Comments

  • norix: Via molt xula de travesia. Placa bona amb cantet
    però... PÈNDOL DE LA MUERTE que quasi em trenco l'esquena amb el megavuelo i l'estampació contra la pared buaaaa. Desmontar en top o deixant la primera si no voleu quasimorir! :_D

More ascents