Omega, 6c+

Comments

  • fustaki: buenisima, plafonera de cantarros

More ascents

  • 6c+

    18-11-2023

  • Viote!!! Impressionant!!! Via en desplom i amb canto, plena de forats, una preciositat!

    6c+

    07-03-2021

  • 6c+

    18-12-2015

  • molt bona via! segon peque, mur wapisim de forats y cantacos..no la tinc a vista per no creurem´ho...

    6c+

    18-05-2015

  • Molt bona!! Molt canto!! No sembla Montserrat

    6c+

    29-04-2015

  • user_786

    6c+

    20-03-2015