Molt bona! Ara a per la no m'enganyis més!!!! T'en recordes de l'esquirol que es va estressar veient l'Aleix i que en un ultim acte heroic i estupid es va suicidar fent salt base desde dalt del 6b? Gran finde! Menys per l'esquirol, clar...
03-11-2014
Hahahahha!! Merci Crack!! :D Si que recordo, lo puto amo que un cop al terra es va arrastrar com va poder fins al bosc... a saber que li va dir el sagal :P M'apunto la recomanació!! Espero poder tornar a baixar en dos findes cap a Prades.
04-11-2014
Ahahaha vine al país basc!!!!!! Et portarem a apretar a vies 5 estrelles!!!!
05-11-2014
|
El handicapat
3.0
2 ascents
|
Arbolì
El Duc
|
6b+ |
|
Mès escalar menys criticar
3.5
2 ascents
|
Arbolì
Racò dell'Emmanuelle
|
7a |
|
El penultim
3.0
1 ascents
|
Arbolì
L'Ermita
|
7a+ |
|
La millor de...
4.5
6 ascents
|
Arbolì
El Falcó
|
6c |
|
Gioconda |
Arbolì
L'Obaga del Falcó
|
7b+ |
|
Eh, Manuel!
4.0
3 ascents
|
Arbolì
Racó de l'Emmanuelle
|
6c |
|
Dos Pedres
2.5
3 ascents
|
Arbolì
Racó de L'emmanuelle
|
6b+ |
|
Josep Fuster |
Arbolì
El Dard
|
7b |
|
Capicua
3.0
1 ascents
|
Arbolì
Can Mansa
|
6c+ |
|
Arseniac |
Arbolì
L'obaga
|
7a |