Dejà vu, 7c+

Comments

  • dimi: Basicamente al flash. Menos el primer paso que es bien hijo de puta!

More ascents

  • Fa temps havia probat l'inici...però vaya blocazo que hi ha a l'inici,no? és que et tira enrere...ufff I és que després encara s'ha d'aguantar amb algun passet....Super mega física...un cop encadenada és boníssima!

    7c+

    27-04-2014

  • 7c+

    27-09-2010

  • Via nova, podria ser 7c+/8a..ficant cintes.

    7c+

    14-06-2008

More 7c+ by dimi

02-05-2012
Camarasa 7c+
10-08-2014
Teverga
Planeta X
7c+
10-05-2013
Rodellar 7c+
06-08-2014
Rumenes
Chorreras
7c+
12-11-2014
Gandía
bove 2
7c+