El televisor, 7b+

Comments

  • arisha: El Vermell és una passada, en sèrio, jo flipo...és un xute molt bèstia. Encadenant al...sharma style (pels critts...) Quina petada d'avantbraç més bèstia....

More ascents

  • 7b+

    06-04-2014

  • paso explosívo y aleatorio, me ha encantado

    7b+

    29-03-2014

  • Bona linea! Para una estona a veure la Tele perque després....

    7c

    22-03-2014