El prisionero, 8b+

Comments

  • david: En la Momia, de resistencia, todo duro. Esta vía fue el primer 8b+ de España, encadenada en el 88, el año en que yo empezaba a escalar!!! (si que soy puretilla...) Que sea mi primer 8b+ me hace una especial ilusión. Van cayendo los mitos...

More ascents

  • <p>M&egrave;tode modern. Com ho feia el Rafa tanqui. Via hist&oacute;rica del 1988. Al final s'ha rebotat 12 pegues en 4 dies. Dia fan&agrave;tic amb Eloi!</p>

    8b+ 10+

    01-06-2010

  • 6 pegues, fàcil pel grau però indecotable per el que es, el primer de la península en el seu grau.

    8b+

    24-10-2009

More 8b+ by david

09-02-2008
Calders
8b+
02-07-2007
Sant Llorenç del Munt 8b+