L'abaricia, 7b+

Ascents of L'abaricia

  • Super contenta d'encadenar aquesta via, l'any passat ni podia mourem en les tres primeres xapes,era pràcticament impossible!
    Lo dolent...s'han acabat les vies de la placa! NOOOOOOO!

    7b+

    04-01-2014